Hkaya canım merhaba benim oğlum 2,5 aylık. Bende aynı durumu yaşadım malesef kullanmadığım damla yapmadığım şey kalmadı ağlamalarını durdurmak için. Genel olarak bebeğim yüz üstü kolda evin içinde gezerken duruyordu. Bir nevresimin içine koyup eşimle sallıyorduk. Arabayla sussun diye dışarıya çıkardık. Ilık banyo , sıcak su torbası yani susana kadar herşeyi denedim. Eşim nöbetteyken 6 saat tuvaletimi tuttuğumu biliyorum. Şuan 15 gün önce sünnet ettim. Birazda 3. Ayına yaklaştığından mı bilmiyorum bebeğim biraz duruldu. Hala ara ara huysuzlanıyor ama önceki hallerime şükürler olsun diyorum. Sab simplex diye bir damla var bugüne kadar yaklaşık 4 tane damla aldım en iyisi buydu. 6 saate bir 15 damla veriyordum çocuğum rahatlıyordu.