Kızlar merhaba. Doğum yapalı 2 ay oldu. Bugün biraz halsız hissettim. Tansiyonum mu acaba düştü diye baktım tansiyonum çok normal ancak nabzım 55 bantlarında çıkıyor. Biraz kafama taktım. 54/60 arası cıkıyor. Çok mu düşük Benzer durumu yaşayanlar oldu mu hiç?