Meraba güzel anneler 1kızım var 3 yaşinda 2. Yi düşünüyoruz 4 aydır korunmuyoruz korunma yöntemimiz eşim korunuyordu , ilk. Ay gebelik var sandım 1 haftam geçti normalde hiçbir şekilde adetim düzensiz değildir ama korunmayı biraktigim aydan itibaren düzeni bozuldu ilk ay 1 haftam geçti bu hafta ise 1 hafta erken oldum yine tekrar 10 gün geçti alt üst oldu sizce normalidir gebeliğe hazırlık için doktora gittim ultrasonla bir sıkıntı olmadığını söyledi benim gibi olup hamile kalan varmı