Minnik1 korunma yoksa eger hamilelik olabilir bi bakın çünkü sizin baya bi olmuş bebeginize 2 yaş olmuş , ablam 9 aylık emzirirken hamile kaldı şuan ikinci bebegi 4 aylık oldu hatta şuan napıp edip o doktora gidip korunma yöntemini taktıracam bu defa ihmal etmeyecem dedi çekindigi için gidememişti ilkinde