Bebis1_ ay hıc takılmayın boyle seylere kendınızı hasta edersınız.doktorunuza sorun en ıyı bılgıyı o verır.ben ınt dem hıc bakmam hemen doktorumuza msj atarım sagolsun o da bılgılendırır benı . 13 aylık olsaydı öyle bır rahatsızlık cıkardı bu zamana kdr dıye dusunuyorum.