Merhaba kızlar oğlum 19 aylık oldu. Aslında kirki çıktığı vakit yaptiracaktik doktoru önermedi (aşırı kolik ve kusan bir bebekti bı de bununla yormayalim dedi) siz bu yaşlarda yaptırdınız mi nereye yaptırdınız nasıl geçti süreç nasıldı bahseder misiniz ? Bir de geleneksel yöntem ve klips yöntemi varmış hangisi daha iyi ? Oğlum çok hareketli bir çocuk hangisi kolay olur 🙏