Minkpndam Kızlar bu elbisem var seçilin elbisesi eşimin uzaktan akrabasının düğünleri var ve biraz muhavazakar bir aile eşim tarafı sizce bunu giysem olur mu? Yoksa başka bir fikriniz var mı?
Deletedmom_21 Minkpndam sade geldi bana biraz daha renkli olan varsa onu tercih edin dedim günlük elbise gibi durmuş yani
Minkpndam Deletedmom0099 yok kuzum yakın değil görümcemin görümcesinin kızı 😂 kız hemşire bana çok yardımcı oldu doğum yaparken yoksa gitmeyi de düşünmüyordum kınaya gitmeyecem düğüne tek gitcem bebemi anneme bırakıp
Minkpndam Deletedmom_21 zaten sade olmak istiyorum ve kiloluyum siyah dışına çıkamam altına turuncu veya yeşil taşlı tuşlu bir ayakkabı almak istiyorum 🌸
Zeytinnn-gozzz1 Minkpndam çok yerinde ve güzel bir elbise. Sade ve şık ayrıca fiziğinize de çok çok yakışmış 👌
Minkpndam Zeytinnn-gozzz1 ayyyy ben seni yerimmmmmmm kız ilk defa fiziğime bir şey yakıştıranı gördüm😂
Flower123 Minkpndam çok severim.boyle elbiseleri hele ki siyahsa kusursuz bence 😅😃çok yakışmış ayrıca
NunuDudu Minkpndam gayet güzel sade. Uzaktan akraba düğünü için yeterli bence.şimdi insanlar kimin düğünü olursa olsun farketmiyor gelinin kız kardeşi modunda katılıyor düğünlere. Sizinki yerine yakışır🤗
Zeytinnn-gozzz1 Minkpndam yaa kıyamam ya😃 bence fiziğiniz sandığınız gibi kötü değil.. Ayrıca bu tarz giyiniyorsanız fiziğinize gayet uygun ve doğru bir tarz benim düşünceme göre 😍