Hanımlar merhaba, kızım 3.5 yaşında, decatlondan aldığımız 2-4 yaş için bir scooteri var, artık onu kardeşine vermek istiyoruz. Kardeşi de 2 yaşına geldi çok hevesleniyor. Büyük kızıma yeni scooter alalım dedik tekerlekleri ışıklı olanlardan ama dört tekerlekli bisiklette beğendik, büyük kızım bisiklete çok meraklı 3 tekerlekli bisikleti var, scooterı da çok seviyor. Sizce hangisi daha iyi olur? Sizin çocuklarınız hangisini daha çok kullanıyor?