Tazebabyy Oğlum hiç durmuyor bamya getirmiş kayınvalidem ayıklamaya vaktim yok kötü olmak üzere ayıklamadan pişirsem yenir mi ? Veya direk kesip atsam bilgisi olan ?
Alpingo Tazebabyy kesip atarsan sümüklenie canım bence kıymetli bi sebze bamya o uyuduktan sonra hemen temizle yada yanında dururken temizleymeyemez misin
Balkizlarim Tazebabyy sirkeli suda bekletin ayağında sallayarak ta bir kapta kalem tıraş gibi Makinesi var kolayca temizlenir eğer oda olmuyor ise kesin ucunu çok derin inmeden 💞
Birkucukumutcuk Tazebabyy saplarini makasla kes at canim. Gayet güzel pişiyor. Ben 2 senedir bu sekilde atıyorum buzluğa. Hic bir sıkıntı yaşamadım. Bir de bu yoğunlukta eni konu bamya mi ayitliyacagim ☺️☺️☺️
Ebru-isil Tazebabyy kesip limonlu suya at. Önce menemen gibi domatesli sosunu pişir ve bolca limon sık. Sonra bamyaları at.1.5 limon falan bazen suyuna göre fazla bile sıkıyorum hatta büyük olanları ortadan ikiye kesip atıyorum hiç salyalanmıyor o şekilde yapabilirsin