Ayaklarım dizlerimden aşağı acayip ağırıyor özellikle geceleri karnimda ağrı yok korse takmaya başladım baktimki çıkarttıktan sonra dikiş yerleri de ağırıyor doktora bile gitmedim 3 aylık oldu bebeğim ve hâlâ devam ediyor ama sırt ağrım çok az ara ara oluyor çok şükür geçiyor