dnzderin Bebeğim 4 ay 10 günlük. 1 ay erken doğdu. Naptıysam yan yatıramıyorum ağlıyor sadece sırt üstü yatıyor. Kafa şekli bozuluyor. Napıcağımı şaşırdım çok üzülüyorum🥺
Nsnsnan Benim bebeğim 3 aylık ve 3 ay boyunca yan yatmadı aynı dediğin gibi ben de düz kafa yastığı aldım kafası düz oldu .Sende al o yastıkta yatır yoksa çözümü yok ben yan yatırdıklara o düz yattı
dnzderin Nsnsnan aldım koydum şimdi daha önce onada ağlıyodu alıştırmam lazım çok inat bir bebe ya 🤦🏻♀️