AlmiraninAnnesi11 Gece uyku sersemiyle sürekli aynı memeyi verip durmuşum ve şuan sağ göğsüm taş gibi çok ağrıyor sağamıyorum da napıcam var mı başına böyle bisey gelen?
Tazeanne0650 AlmiraninAnnesi11 hemen duşa gir kardeş sabunla ovala masaj yap özellikle süt yapan şeyler yemeki çoğalmasın ovalayarak sütünü akıtmaya çalış
asiltonunmommysi AlmiraninAnnesi11 bu bi sorun mu ya bundan sonra da diğer memeyi ver hep gitsin ayrıca elle sağım da yapabilirsiniz
AlmiraninAnnesi11 asiltonunmommysi sizin için sorun olmayabilir evet ama ağrısı acısı benim için büyük bi sorun. Yanlışlıkla eşimin kolu bile çarpsa öyle bir sızlıyor ki o sızıyı anlatamam.
mervemirr7273 asiltonunmommysi nasıl sorun mu. Ne demek siz hiç cekmediniz göğüste süt kalma ağrısı ?? Çok zor. İnsanın atesi çıkıyor. Titreme geliyor ateş gibi ağrı saplaniyor. Yazık günah.
Tazeanne0650 AlmiraninAnnesi11 inanırım ben de yaşadım göğüs ucum yoktu oğlum çekemedi doldukça doldu ağlaya ağlaya masaj yaptım valla
demet2375 AlmiraninAnnesi11 onu sağman gerek cnm anca acısı ozaman gider hata gitmez çünkü bende yaşadım bunu. Ama nosaltman gerek
Ozge01tuz mervemirr7273 ayy ben yeni doğum yapmıştım ne çekmiştim 2 gün çok kötü acısı adet acısından daha beter
Denizanasi92 AlmiraninAnnesi11 ben çok yapıyorum bunu uyku sersemi ya ama hiç sorun olmadı sabah hep o memeyi veriyorum geçiyor. Duş alın emzirin geçer insallah