6 aylık bebeğim var son 1 aydır gece sürekli ağlıyor ağlamaktan sesi gidiyor gündüz çok rahat mutlu ama hava kararınca bir krize giriyor saatlerce kucağımda gezdiriyorum evin içinde emzirmeye çalışıyorum sakinleşsin diye kafasını geriye atıyor artık psikolojim bozuldu akşam olsun istemiyorum aynı durumu yaşayan varmı