Kızlar selam eşim evlilik yıldönümü için 3 günlüğüne Mersin de bir apart kiralamış. İlk defa Mersin’e gideceğiz arabayla da gezeriz otelden çıkmıyoruz diye apart tutmuş. Yemekleri falan dışarıda yeriz hemde gezmiş oluruz yatmadan yatmaya aparta geliriz dedi. Oğlumla ilk defa tatile giecegim ve ilk defa 4 5 saat yol çekeceğim. Nasil olur ne yaparım bilmiyorum. Aklıma gelen evde ne var ne yok tüm eşyalarını aldım zaten ama önerileriniz varsa açığım 🙏😊