Kızlar doktora goturdum oglumu her gun duphalac 5 ml 1 ay ver dedi 1 ay oldu bıraktık bugun 2 gunu yapmadı . Kaysı veriyorum her gun yogurt , tarhana çorba , ıspanak ona rahmen Zorlanıyor kakasın yaparken ve 2-3 gunde 1 yapıyor . Neden kaynaklı acaba bu durumu yaşayan varmı