[silindi] Herşey almış başını gidiyor aptamil mama kullanıyorum 250grm tek alıyorum 66tl di önce şimdi 82 falan olmuş eşime aldırdm tam kuruşunu bilmiyorum.. ve 250 gr bize en fazla 4 5 gün gidiyor.. çok şükür durumumuz iyi eşim aylık 10 bine yakın alıyor ama ya durumu olamayanlar ne olucak? Allah sonumuzu hayır etsin çok merak ediyorum daha ne kadar çıkıcak bu mama🙄
Mtbua [silindi] keşke sadece mama olsa artık az yemeye başladık kısarak yiyoruz başka türlü geçim zor
Asyaveannesi04 [silindi] keşke sadece mamayla bitse bez, ıslak mendil, kıyafet, oyuncak ek gıda ürünleri bitmiyor yani bizimde durumuz iyi çok şükür her beğendiğimi alıyorum ama Rabbim alamayana yardım etsin 😢
Deletedmom_112 [silindi] aylık mamaya küçük bir servet veriyoruz, bize 800 gram 5 gün gidiyor 🤷🏻♀️ Allah herkesin yar ve yardımcısı olsun.
Irmakprensesinannesi Deletedmom_112 büyüdükçe daha uzun süre gidiyor kızım 1 yaş sma comfort 400bgr 2 hafta gidiyor gnlde mama lar uçtu o ayrı
Piko2021 [silindi] oğlum 1 yaşında bu yüzden mamayı bırakmayı düşünüyorum ayda 5 bin ne faturalara ne giyime içmeye hiçbirşeye yetmiyor inanın cnm öyle kırmızı et çekiyor ki alamıyorum ama bugün söylenip durdum et et diye çok yiyen biri değiliz bayramdan bayrama oda biri kurban keserse sonra tv de kırmızı et görmeyeyim mi cnm çıktı ama bi baktım ki oğlumun maması azalmış eşime mama al dedim ama almamış eli boş gelmiş cebinde sadece 7 tl var inşllah sabaha dayanır mama tek söyleyeceğim şey kimsede vicdan falan kalmamış herşey para olmuş biz kendimizden kestikçe millet bu sefer nerden vuralım diyor artık yetişkinlere ne yapıyorlarsa yapsınlar da şu minicik bebeklerin çocukların rızkından kesmeyelim bari allah buna sebep olanların belasını verir inşallah öteki dünyayı düşünmez oldular 😢
Irmakprensesinannesi Piko2021 çok acı bir gerçek çok haklısınız ama ne yazikki 1 yaş mama.kesmek için çok erken 18 aylık 20 aylıkken genlde doktor lar yavaş yavaş kesilmesini öneriyor kziim 1 yaş 9 günlük sma comfort 3 400 gr 133 TL bizim de sadece 400 gr var bide 2 hafta falan gidiyro ek gida yediği için 3 kere içiyor akşam üstü akşam uyumadan bide gece uyanirsa okdr
Esdoel [silindi] bende arada görüyorum fiyatlarını ve şok oluyorum çok şükür çocuklarım büyüdü mama içmiyor. Şöyle bi dusunuyorumda kızım 2017 doğum 500 gram Bebelac i 15 TL ye alıyordum BİM’in bezi 20 TL idi. Şimdi ise o kötü bez kimsenin yüzüne bakmadığı en son 70 lerdeydi fiyatı benim tek avantajim iki çocuğumda da hangi bezi kullanırsam kullanayım pişik yapmadı hangisi indirimdeyse onu aldim
Papatyam__ Bayanlar bir yakınım fakülteden rapor çıkarttırdı mamaları bedava alıyor tam bir bilgim yok ama isterseniz araştırabilirsiniz. Allah yardımcınız olsun 🤲🏻