Prensess_annesii Merhaba hanımlar daha iki günlük anneyim😊 bebeğimi emzirirken goguslerim çok acıyor yara olmaması için hangi kremi alabilirim sizin memnun kalip onerebileceginiz kremler neler şimdiden teşekkürler
Burcu35 Prensess_annesii Lansinoh lanolin kesinlikle öneririm her emzirmeden sonra sürüp göğüs pedi koyuyordum kısa zamanda geçti birde emzirdikten sonra sütünü göğüs ucuna sür