Merhaba 8 aylık bebeğim sabah ateşlendi ateşi 37.8 oldu calpol verdim düştü ama 4 saat sonra tekrar yükseldi calpol verdim düştü kafa kısmı aşırı sıcak oluyor kolları vücûdu soğuk oluyor biraz durgun tekrar ateşlenecek sanırım doktora gitsem mi bilemedim