Kızlar 60 günlük tam bebdğim. Ama bi kaç gündür güzel emmediğini hissediyorum. Zaten gündüz uykusu yoktu o yüzden uyumamasından anlayamıyorum. Çişli bezi 4 defa oluyo günlük. Kilo alımında sıkıntı yok. Ama akşam üzeri uyku gözünden akıyodu uyumadı emzirmeye çalıştım emmek istemedi dakikaşar sonra yine emziremedim. Azcık emdi bıraktı. Aç oldugunu düşündüm mama vermeye çalıştım 90 yapmıştım. Biberonuda 3-4 dk içmedi ağladı brnde yinede içirmeye çalıştım. Bi içmeye başlayınca 90ı tüm içti. Gazınu aldım biraz salladım uyudu. Sizce açmıydı? Açsa neden dakikalarca emmek ve içmek istemedi. Toksa neden hepsini içti ve uyudu. Zorla mı içti yoksa aç diye mi içti. Neden ilk içmek istemedi dakikalarca