Han-0603 merhabalar, yurmurtlama gununde olanlar genelde erkek oluyo daha öncesinde olanlar kız oluyo diyolar doğru mu bilmiyorum ama ben yumurtlama günümü hesaplayarak ilişkiye girmiştim oğlum oldu. Y kromozomları daha hızlı olduğu için ve daha uzun yaşadigi için eğer yumurta varsa döllenmesi daha çabuk oluyo o yüzden önce X olan gitsin sonra yumurtlama olsun ki kız olsun diyen bi kaç kişiyi okumuştum :)