Kızlar merhaba direk konuya giriyorum şuan reglim 3 gün gecikti yarın 4 olcak ve kolay kolay gecikmez çok düzenli olurum ancak eşimle aramız bozuktu ve biz geçen ay sadece 1 kez birlikte olduk ve evlendigimizden beri eşim kendi korunur kızımızı bile isteyerek yaptık yani kazaya kurban gitmedik 7 yıldır
Eşim emin kendinden imkansız yani diyor o 1 gün birliktelik ile hamile olma şansım yüzde kaç kızlar kafamda deli sorular😥
Not: sabah test yaptım negatif bu arada
Varsa negatif çıkma olasılığı var mı ki unutmuşum bu işleri kızım 3 yaşında😁