Kuzenimin çocuğu sizin çocuğunuz gibiydi. Aynısı. Meğer çocukta düz tabanlık varmış, içe basma varmış, kemik yapısı düzgün değilmiş O da aynı sizin çocuğunuz gibiydi. Şimdi alçıya aldılar. Sonra da bir cihaz takacaklar ayaklarına, bir ortopediye götürün bence