4.5 aylik minis bi kizim var teyzuşlar. Hiç aynı yatağa almadım ve odayida ayırmak niyetindeyim. Bakıcıya vermek zorunda kalıcam en geç 15 güne kadar. Hem çocuk alışsın hemde bakıcı sürekli yatak odasına - yatağına getirmesin, kızın odasını bilsin istiyorum. Fakaaat kararsizim. 🙄 Sizler ne yaptınız??? Ya da ne yapacaksınız?????