Senayys Kızlar 33 haftalık erken doğan erkek bebeğim var şuan 6 aylık ayaklarının üzerine basmıyor yani kucağımda ayaklarının üstüne bastırmaya çalışıyorum ama yok sizinkiler ne zaman başladı bu bir sorun mu acaba 🥺
KubraBaybars Senayys benimkide 6 aylık tutunarak kalkıyo ama sizinki erken doğmuş hem de her çocuk aynı olmayabilir canınızı sıkmayın. Bir de zorlamayın ben 4 aylıkken doktora sürekli ayağa kalkmak istiyor oturmak istiyor sorun olur mu demiştim. Siz zorlamayn kendi isteğiyle yapıyorsa bişey olmaz yorulunca durur demişti. Yani siz zorlamayın bence şuan
Derya-Anne Senayys sırtını kendi bağrına yaslayıp dizlerinden destek verip denedinmi canım. Erken doğmuş zaten normal gününde haftasında doğan bir bebek gibi herşeyi zamanında yapmasını da pek bekleme. Doktorunuza sordunmu bu durumu ne dedi
Hbora Senayys benim oğlumda 5 ay 11günlük asla basmıyo 38+4 de doğurdum mızmız biraz üşeniyo olabilir diye düşünüyorum😁
Durumeva2021 Senayys canım benim bebegimde 34 haftalık dogdu aynı sorun vardı basmıyodu çok kafaya takıyordum ama bastı çok şükür şuan 7 buçuk aylık şimdi çok güzel basıyor erken dogmuş bebeginiz kafanıza takmayın onlar biliyorlar zamanını
Pinky35 Canım benim daha çok erken değil mi☺️ Benim kızım 8buçuk aylık oturmuştu kendisi desteksiz 18 aylık tam sabit yurumeye başladı , ve 38+4 hafta da doğdu 😍
Senayys Pinky35 yok benim bahsettiğim tabiki yürüme değil 😁yani kucağımda tutup popodan desteklediğimde ayaklarını bacaklarıma basmasından bahsediyorum,yapmıyor dizden kırıveriyor 🤦🏻♀️
Senayys KubraBaybars zorlamıyorum ama bir sorun mu acaba bu onu bilemedim dr a gittiğimde unuttum sormayı geç olsun güç olmasın napalm ☺️
Senayys Derya-Anne deniyorum yok basmıyor dizlerden kırıveriyor yok unuttum sormayı bugün annem basmıyo basmıyo dynce aklıma takıldı
Senayys Hbora ay tek öyle olsun Allah korusun sağlıkla ilgili bir durum olmasında üşengeç ve tembel olsunlar 😅
Senayys Durumeva2021 benim çok dikkatimi çekmemişti aslında ama annemle çok denedik bugün ama yok asla basmıyor ben de çok kafaya taktım öyle olunca ay içime su serptin umarım bizimki de zamanı gelince başarır :)))
Durumeva2021 Senayys bazı prematüre bebekler normal bebeklerle bir olmuyor canım malesef benim kızım 34 haftalık 1500 gram dogdu şuan 7 aylık yaşıtlarına göre zayıf ve minyon annelik öyle bişey ki en ufak şeyi bile kafana takabiliosn seni cok iyi anlıyorum ama normal bebeklerle kıyaslama asla çocuğunu herşeyin bir Zamanı vardır elbet🌼
Mel_dfn Senayys bu aylarda destekli oturuştan yavaş yavaş desteksiz oturuşa geçme zamanı. Basmak için biraz erken bildiğim kadarı ile. Yüz üstü döndüğünde dizlerinden destek alma durumunu inceleyin derim.
Senayys Mel_dfn yüzüstü dönüyor hemen yorulup ağlamaya başlıyor sanırım biraz geriden geliyorlar prematüre bebekler
Senayys Durumeva2021 evet aynen öyle prematüre anneleri her zaman daha hassas ve korkuyu atamıyoruz sanki içimizden sağlıklı olsunlarda inşallah gerisi önemli değil 🙏🏻