Kızlar merhaba. Bu konuda çok post gördüm ama ben birebir öneri almak istedim eski postları okumam yerine 😊 bebeğim 4 aylık antalya ya otele tatile gideceğiz. Sizler belere dikkat ettiniz. Bebekle tatil nasıl geçti. Sıcaklar bunalttı mı bebek odadayken klima çalıştırdınız mı? Önerileriniz neler 😊