Sevocum benim oğlum 27 aylık bundan bir ay önce denedim oturmadı bile klozete. Zorlamadım hazır değil demek ki ters tepmesin dedim. Bu ay yine başladım. Daha ılımlı ama zor geçiyor. Çiş neyse de kakayı nereyi bulsa bırakıp duruyor, evi 💩 götürüyor. 😀 çişi hallediyoruz gibi kakadan çok korkuyorum