Sehnurr eğer bişeyle temas etmediyse isilik değildir bence. Kızımın belinde bir kaç hün önce oldu bezden isilik minik minik kırmızı kabarcıklardı. Kolda isilik olur mu neden olur bilemedim.
Kızım atopik dermatit egzaması var alerjik zaman zaman. Doktor pastane ürünleri vs yeme demişti. Sütten geçen şeylerde alerjik döküntü yapabiliyor.
Bir de 6. Hastalık,el ayak hastalığında da döküntü oluyor. Arkadaşım kızında olmuştu. Genelde ateş, ishal gibi belirtiler eşlik ediyor bu hastalığa. İmkanınız varsa doktora resim atın bence yakından.
Geçen ay kızımda bu minik su kabarcığı gibi bir sürü kırmızı nokta olmuştu,yüz tane şey geldi aklıma; sinek ısırığmış 😒 doktor resimle anlamıştı. Stilex jel sürün demişti.Geçmişti.
Çok geçmiş olsun.