AnsZey merhabalar, bebeğin durumuna göre karar vermek doğru olur bence 3-4 aylıkken başlatanlar da var ama biz doktorun görüşünü bekledik benim bebeğimin oturmak icin bi çabası yoktu bi de 4 aylığı biraz geçtikten sonra kollarından kaldırınca başını tutmaya başladi çoğu bebek daha önce de yaparmış mesela o yüzden biz 4.5 aylık oldu bugün yavaş yavaş doktor tamam dedikten sonra başladık 1. Gün 1 dk, 2. Gün 2 dk şeklinde 10 gün denemeyi düşünüyorum