Nhancer aynen öyle ben 3 ay sağsam 5 ay sağsam diye diye 16 aya getirdim kendi isteğimle ilacı bıraktım sağlık ocağı dr u dahil bütün gittiğim dr lara sordum tabi ki 2 yaş 3 yaş anne sütü önemli deriz ama ilaç alıyorsun vücuduna orası da var dediler bebeğim de artık herşeyi yiyebiliyor çocuk dr u doğum kilosu fazla doymayabilir dedi ilk zamanlar mama takviyesi verdik hep bizde sonuçta mama da öcü değil bende isterdim taşsın sütüm bol bol içsin çocuğum ama olmadı ilk zamanlar takardım sonra daha rahat düşünmeye başladım ☺️