Merhaba kizlar, ikizlerim var 4 aylik birisi son 1,5 aydir mama yerken resmen sunduruyor. 90 cc lik mamayi yarim saat boyunca agzinda oynuyor ve ictigi sadece 10-20 cc. Bir tam mamayi 2-3 saatte zor bitiriyor. Artik yoruluyorum biberonu saatlerce bos bos tutmaktan. Cekmedigini gorunce biberonu geri çekiyorum bu sefer onada agliyor. Ne yapacagimi sasirdim. Kolik bebek oldugu icin hipp combiotik veriyordum. gunduzleri zor icsede geceleri uyku arasinda bitiriyordu ancak son 1 aydir geceleri de ayni sorun. Mamasini degistirdim skilmistir diye ama hic bir degisiklik olmadi. Bu yeme olayini nasil cozecegim fikri olan var mi? Ayrica son bir haftadirda herseye agliyo