Marselinannesi Merhaba herkese, karartma perde yaptırmayı düşünüyorum kullananlar memnun mu? Bebeğimin gündüzleri rahat uyumasını sağlar mı? Kimiside karanlıkta uyumaya alışırsa dışarda uyumaz ya da başkasının evinde gündüz uyumaz diyor. Yorumlarınızı bekliyorum
Beraninannesii Marselinannesi Panjur var evimde onu kullanıyorum uyurken kapatıyorum daha kaliteli uyuyor dışarıda ki uykusunu henüz etkilemedi
TheBaby Marselinannesi Gece ve gündüz ayrımını yapamaz. 2.ayda gece gündüz ayrımını yaptı kızım hiç müdahele etmedim
egelsenkonuss Marselinannesi kaç aylık biz 1 yasinda yaptırdık sadece geceleri kapatiyorum gündüz ışıkta uyutuyorm
S_x_w Marselinannesi tam da denildiği gibi karartmada uyuyan kızım olmayan yerde sabah erkenden kalkıyor, öğlen uykuları çok kısa olabiliyor😒
Marselinannesi TheBaby benim oğlum 5 aylık oldu gece gündüz ayrımını biliyor ancak gündüz uyutmaz zor oluyor hemde karanlık olunca daha uzun uyuyorlarmış
madrefelice Gündüz gece ayrımı için önerilmiyor hemde çok zor olur ilerde ben sabah uykusunu uzatmak için denedim ilk bir kaç gün uzadı sonra anladı eskisi gibi erken uyanmaya devam etti 🤣
S_x_w Tinyminihanim doğumundan önce vardı karartma evde o yüzden uzattı uzatmadı diyemem ama.normalde 8.30 bazen 9 gibi uyanıyor ama karartmasız yerde 6.30-7.30 arası ayakta
Deletedmom5284 Marselinannesi evet benim kızçem onunla uyuyor onu açmazsam kesinlikle uyanmaz öğlene kadar yatar
Balyanak_annesi Marselinannesi keşke daha once alsaydım 4ay uyku cok zordu 11 aylikken aldim simdi sabah en azindan biraz daha gec kalkıyoruz
Deletedmom5284 Marselinannesi evet bi tane fazladan yaptırdım tatile otele yazlığa misafirliğe gidersem yanıma alıyorum 😂 annemin evinede yaptırdık
Tugbapoyraz Marselinannesi yok uyuyor ama az uyuyor mesela perdeyle bir buçuk saat uyuyorsa biryere gidince 45 dakka 1 saat uyuyor perdede gidip ben kaldırıyorum hatta en fazla bı buçuk saat uyutuyorum yoksa daha da uyuyor
Tugbapoyraz Tugbapoyraz sabah erken kalkıyor ama bir yere gidince oda zaten bı iki günden bişey olmaz da fazla kalicaksaniz perdeyi sökün götürün 😅
Marselinannesi S_x_w ahhh o sabah uykuları yok mu, şöyle 9 a kadar uyusa bende uyusam. Sabah 6 ile 7 en geç 7.30 da ayaktayız