Prensannesiyimm Kızlar eşim yeni gömlek almıştı arabaya bakarken motor yağı yapmış ufak bir leke önce sildim makineye attım yüksek derecede yıkandı ama yinede çıkmamış şuan astım kuruyor ne yapabilirim çıkması için
Halimea Prensannesiyimm ben çıkaramadım cnm , tiner falan deneyin bir ihtimal çıkabilir insallah daha kötü yapmaz …
Prensannesiyimm Halimea yaa teşekkür ederim bulaşık deterjanı karbonat ve dış fırçası ile yaptım çıktı gibi düşük ayarda bir daha yıkayım olmadı onuda denerim
River Dr beckmann ın ürünleri işe yaradı bende hep. Makine yağları için olan ürününü kullanmadım bilmiyorum ama diğer ürünleri iyi olduğu için tavsiye edebilirim. Rossmannda var 33 lira leke canavarı lubrikantlar ve makine yağları ismi
Prensannesiyimm River çok teşekkür ederim dış fırçası bulaşık deterjanı karbonat ile çıkardım şükür ama alıyım evde dursun