NoThing2Lose Bebeğim 3 aylık sadece mama veriyorum diyebilirim sadece gece süt veriyorum su veriyormusun sadece mama yediği için havalarda sıcak haliyle
BuseBlt NoThing2Lose benim bebeğim kış ayında doğdu 1-1 buçuk aylıkken falan doktorumuz verin dedi her mamadan sonra 2-3 çay kaşığı
Serpilctn NoThing2Lose evet veriyorum su iki üç çay kaşığı bazen unutuyorum ama en fazla araya bir gün giriyor unuttuğum zaman 🤦♀️ ama veriyorum yani mama şekerli olduğu için havalarda sıcak içmesi lazım
UmutUmay NoThing2Lose ben anne sutu veriyorum suan 4 ay 21 gunluk yine de su veriyorum oglum 17 aylik o da hep mama aldi kirki cikana kadar direttim vermicem su diye sonra hep verdim kis ayi olunca pek onemli olmuyorda yaz ayi olmuyor yani idare edilmiyor