hilalhanim Mnk16 38e kadar normal ateş çıkarsa calpol felan vermeden dr götürün 3ay altındaki çocuklarda ateş önemli
Fatmanurdmn Canım normal bende senin gibi ilk günler endişelenip götürmüştüm doktor 38e kadar normal sayıyoruz yukselirse getir dedi.Takip et üstünü çıkart serin tut korkma bisey yok yenidoğanlarin cildi sıcak olur
Mine1111 Mnk16 28 günlükken bizde 37.5 ile götürdük be yenidoğan döneminde 37 ve üzeri ateşli sayılıyor dedi doktor. Götür doktora canım ateşi var bebeğinin
Minisomini Mnk16 benşm bebeğim de bu gğnlerde ateşten toğun bakımda yattı ihmal etme. Boyun kısmında bir yer varmış o henüz kapanöadığı için menenjite kadar gidiyormuş