Papatya2636 bugün nette araştırdım. Kolik bebek diyorlarmış böyle gazi olmamasına biseyi olmamasına rağmen durmayan bebeklere. Benim yeğenime öyleydi. Şimdi 4yasinda ama baya 1yasi geçene kadar zorlandı ablam. Şimdi benimkide durmuyor. Allah yardımcımız olsun.