Merhaba, 5 aylık bebeğim için oto koltuğu bakıyoruz. Joie spin 360 derece dönebilen ve Besafe izi comfort x3 arasında kaldık. Hangisini tavsiye edersiniz? Kullandığınız var mı avantajları dezavantajları nelerdir? Birinin dönme özelliği var diğerinin yok. Yardımcı olursanız çok sevinirim.