Ayselmiros oğlum şuan 4 aylık ama sizin gibi yenidoğan olduğumuz dönem herşey çok zordu benim doğumumda çok zor olmuştu dikişim çoktu onun da etkisiyle hiçbir şey geçmeyecek sanıyordum ha herşey hala geçmiş değil ama en azından her gün dışarı çıkabiliyorum hatta biraz önce geldim oğlumla yalnız çıktık dolaştık geldik üzerini değiştirdim yatırdım uyuttum. Kendime de vakit ayırabiliyorum dışarı çıkıp dolaşabiliyorum yani geçiyor, düzene giriyor herşey zamanla merak etmeyin daha iyi günlerimiz de olacak hiçbir şey böyle kalmayacak