stillwasser ilk doğduğu gün hastanede bir gaz çıkardı allahım o kokuyu unutamıyorum hemşire de kakası vardır dedi genelde bağırsakları doluysa kokulu gaz çıkarır demişti şimdi 6buçuk aylık hala öyle normal gaz çıkarması farklı kokusuz normal ama kakası oldu zman akşamından başlıyo kokulara 🤣