Ejderhahavva evet tabi yapabilirim zaten derdimi anlatmak için dedim.Asıl anlatmak istediğim biberon maması hariç diğer ürünlerin verilmesi.Ayı küçük olduğu için emin olamıyorum.Ondan dolayı fikir almak istedim.Teşekkür ederim yine de önerin için.
Smrenes teşekkür ederim canım zaten hipp almayı düşünüyorum.En doğalı o sanırım