Kumsalbebek1 Merhaba arkadaşlar bende birinden duydum İstanbul büyükşehir belediye ilk 4 ay bez ve mama yardımı yapıyormuş bilginiz olsun şartlarini bilmiyorum yalnız bilgi vermek amaçlı yazdım ben başvurmadim