NeslihanAden Pure baby diye yeni bir bez markası çıkmış kullanan var mı acaba memnun musunuz 2 aylık bebeğime düşünüyorum
yusramomy NeslihanAden merhaba ben kullanıyorum gayet güzel memnunum çok kalın değil sızdırma da yapmadı henüz 22 aylık kızım