Kızlar oğlum 6ay 27 günlük gündüz 3.uykusuna tam 17.30da yattı ve o saatten beri uyuyo sizce uyandırayım mı 2 saat 12 dakika oldu gece uyuyamıcak ama çok da tatlı uyuyo bide öpüyorum yanağını okşuyorum sesleniyorum gülüyo geriniyor bidaha uyuyo nasıl uyanacak bu çocuk