Sevgili anneler bebeğim 5+21 günlük. Sürekli yürümeye çalışıyor. Emekleme bile yok üstelik. Ama eğer ayağa kaldirmasam benle kavga ediyor. Kızıyor, ağlıyor.. Ayağa kaldırıyorum çok seviniyor ve hemen adım atmaya çalışıyor. Ben elbette ağırlığını ayaklarına vermiyorum ama hem belim ağrıyor bu durumdan hem de içim rahat etmiyor.
Bunun doğrusu nedir? Ne zaman yürümesine izin vermeliyim?