Miran47 He seni takip ediyorum. Çocuğa olmasaydı da olurdu dedin, beni bezdiriyor dedin, biliyorum zarar veriyorum ama tv karşısına koyuyorum dedin evet zarar veriyorsun diyenlere hırladın falan. Senin bebeğine yazık şimdiden gözden çıkarmışsın sen onu büyüyünce naparsın Allah bilir.