kirmizibasliklikiz_ Sevgili anneler klips ciktiktan sonra deri ne zaman iyilesmeye basladi. Önümde bildigin acik yara var. Doktor krem sur dedi ama ellemeye korkuyorum. Tavsiyeleriniz var mi Bide sanki cok kesmis gibi geliyor bana sizede oyle gelmis miydi acaba
Teemo07 kirmizibasliklikiz_ ben çok bakamadım annem genelde bakımını yaptı. Klips çıktıktan 15 gün sonra şişlik kızarıklık morluk gidiyor. Tamamiyle 1 ay sonra normale dönüyor. Nerede yaptırdınız? Bize de krme verdiler 3 gün sabah akşam sürüp bırakın demişlerdi.
Sahrabalam kirmizibasliklikiz_ tandıgım bir akraba var klıpslı yaptırdı çok pişman oldu iyileşme süreci çok çok uzun sürmüştü dikişli yaptıran herkes bir haftaya hersey bitti diyor küçük kardeşim de dikişli oldu üç güne geçti bitti ama klıps iyileşmesi uzun sürüyor gecmıs olsun
kirmizibasliklikiz_ Teemo07 kucuk bir sehirde yasiyorum ozelde yaptirdim. Bize krem bitene kadar kullanin dediler. Sizinde boyle acik yara gibi miydi bide cok kesmis gibiler miydi acaba
Teemo07 kirmizibasliklikiz_ açık yara gibi duruyordu sanki böyle çok sıkmışlarda klipsi sıkışmış gibiydi. Hatta çevresinde sarı bir deri vardı gibi. Değişikti böyle. Görselleri her hafta doktora gönderdik biz hep.onlarda bakıp nasıl iyileştiğini bakıyorlardı. Kesimi pek anlamadığım için normal gelmişti bana. 🤷🏻♀️
Teemo07 kirmizibasliklikiz_ rica ederim, çok geçmiş olsun. Zaten aylık doktor kontrollerinde gidiyorsanız muayene ediyorlar ya ters Bi durum görürlerse söylerler. Bu arada ben cok memnun kaldım.
Mervemurat94 kirmizibasliklikiz_ bız dıkıslı yaptırdık bır hafta olacak normal halını almaya başladı kabuklanma oldu düzelmeye başladı
kirmizibasliklikiz_ Teemo07 sag olun doktor da fotograf atin falan dedi cok guzel olmus dedi ama simdi bilmedigim için esim surekli cok kesmisler kaniyor iltihap olmus diip kafami karistiriyor 😂
kirmizibasliklikiz_ Sahrabalam sagol canim. Ya dikisli yaptiramazdim ameliyathaneye bizi almiyorlar anestezi veriyorlar bunlari istemedim. Hayirlisi artik bakalim. Bebek diye iyilesmesi cabuk olur dedi ama bakalim
yamantosunannesi Biz evde sünnet ettirdik klips çıktıktan 1 hafta sonra düzelme şişlik inmesi başladı 3 gün boyunca zaten verdikleri merhemi sürüyorsun çevresine. Bilmiyorum ben çok memnun kaldım hiç sorun yaşamadık 4. ayda sünnet olduk şuan 5 buçuk aylığız
kirmizibasliklikiz_ yamantosunannesi ay hadi bakalim. Peki geri ittirme yaptiniz mi. Bugun kadin yapti sanki cok acildi gibi geldi bana