Son zamanlarda dikkatimi çekiyor oğlum yastığı kucağına alıyor bacaklarını sürtüyor bacak arasına almıyor ama yastık üstünde oturur pozisyonda bacaklarını sürtüyor Allah aşkına bu nedir çok garibime gitti. Doğduğundan beri yanında asla bişi yapmadık odası zaten ayrı kreşe gidiyor yarım gün orda çocuklardan görmüş olamaz dimi tv de de asla böyle birşey yok takıldım şimdi bu duruma resmen kafası su içinde kaldı yaparken ne yaptığını anlamadım