nkbi4141 kesinlikle normal. Ben de aynı duyguları yaşamıştım. Zamanımın çoğu ağlamakla geçiyordu. İnanın hepsi geçiyor ve bebeğinize baktıkça tarifi imkansız bir mutluluk yaşıyorsunuz. Yanınızda destek olabilecek birileri varsa daha iyi hissediyorsunuz. Sadece zaman, biraz sabır, sonrası çok güzel 😊😊