Kareniko Bebeğimin sağ kulağı işitme testine kaldı.. çok moralim bozuldu haftaya tekrar gideceğiz doktor kulağı dar olsnilir sunkaçmış olabilir dedi bu durumu daha önce yaşayan var mı???
Yerfistigininannesi Kareniko bizimde oyle oldu bi hafta sonra tekrar götürdük gecti goturmeden bi iki gun once yikamayin
ilayddaaa_ Kareniko aynı durumu bizde yaşadık sıvı kaçmış olabilir bide emzirirken dik bir şekilde emzirin yatirmayin bebeği dediler 1 hafta sonra düzeldi geçtik testten
Atlasligunler Kareniko bebim bebegimde kalmisti 10 gun sonra gittik gecti cogu bebek kaliyormus üzülmeyin
Aslicamm Kareniko merhabalar, yenidoğansa korkmanıza gerek yok biz de kalmsitik ben de çok üzülmüştüm doktor normal çoğu çocuk ilk seferde kalıyo kulağında kir vardır ondan kalmıştır demişti sonrski gidisimizde geçmişti testten
Kareniko ilayddaaa_ aaa_"#p21896857 ben de hep o şekilde emziriyordum bundan sonra öyle yapayım o zaman
Sefeff Kareniko Bende bilmiyordum öncesinde diş aldırmamak gerekiyormus. Şu kaçmıştı sanırım bizede öyle dediler ilkin de olmadı ama ikinci gidişimizde geçtik. şuan 2 buçuk yaisnda ve bi sorunu yok çok şükür
RainOverMe Bizim test 4 gun sonraydı sıvı vardır geneldr ondan gecemıyorlar yıkamayın teste kadar dedıler yıkamadan goturduk gectı testten
Doga_sever Kareniko kaç gunluk bebeginiz? Dogduktan sonra hastanede yapilan kulak testinden mi bahsediyorsunuz?
Saykoogg Kareniko bizde beben doğunca hastanede yaptıklarında kalmıştık 2 hafta sonraya gün verdiler gittik geçti bu sefer üzülmeyin ilkte çoğu bebek kalıyormuş
Rumuz_13 Kareniko bizimde oldu kulağı kirliyse olabilir dedi görevli tekrar gelmeden 2 gün önce banyo yaptırın aşırı su kaçamaısn dedi normal yıkayın. Tekrar gittiğimiz de geçti. Şuan bile içte kir çok belli oluyor normalmiş öyle çıkaması diyorum 😂
Teemo07 Kareniko bizde sağdan geçmemişti. 1 hafta sonra tekrsr gittik. Gitmeye yakın yıkmayın, hemşire bize sağ kulagının üstüne yatırın su varsa çıkar demişti. Öyle yaptık ve geçtik.
Asym33 Kareniko Canım biz ilk teste geçmiştik ama başta bizide uyarmislardi ilkinde kalabilir kulağına su kacmis olabilir geneli bebeklerin ikincide geçiyor denilmişti moralini bozma hiç bu çok normalmiş bir çok bebek ikincide geciyor
Yavrupanda Kareniko biz 3 kere gittik 1 hafta yıkamadık resmen 🤦♀️ Yıkamayın dediler en son🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Kareniko Bana da yıkama 5 gün dediler ama çok sıcaktı dyaanamadım yavrum pişer diye 2 gün yıkanadım ama bu sefer 5 gün yıkamayacağım inşallah ikincide geçeriz kızlar:(( aksini düşünmek bile istemiyorum :(
Doga_sever Kareniko o halde hic endiselenmeyin. Dogum sirasinda kulaklarina su kaciyor bebeklerin. O nedenle ilk kulak testinden gecemeyebiliyorlar. Bir hafataya duzelir.