Bebegim 9 bucuk aylik 3 gun önce ateslendi acile götürdük bogaz enfekeksiyonu dediler antibiyotige başladık öksürük yok atesi de sabah vardı ates düşürücü veriyorum zaten dönüşümlü sabah verdim bi daha vermedim çıkmadı atesi dun gece de ishal oldu ishal neden basladi ki antibiyotik ishal yapar mi birde azı dışının olduğu yerler şişmiş dişte bogaz enfeksiyonu yapar mi