Reyna doğumdan sonra adet kanı azalan var mı? önceden de fazla değildi ama normaldi. doğumdan 1 ay sonra adet olmaya başladım oğlum 2 yaşında şuan düzene girdi son 1 senedir fakat 3 gün sürüyor ve 3 gün ped değiştirmesem inanın taşmaz o kadar az geliyor önceden 5-7 gün arası sürerdi miktarıda bundan fazla olurdu. neden olur zararı var mıdır başına gelen veya bilen var mı acaba? normal mi bu durum?
Stardust1 Reyna Bende de aynı durum var 9 aylık bebeğim, 3. ayda tekrar regl olmaya başlamıştım, önceden ağrılı ve uzun sürerdi, şimdi ağrısız ve kısa sürüyor, daha rahat geçtiği için hiç sorun olabilir diye düşünmedim 🙃
Handeasel Reyna benimde aksine çok yoğun geçiyor saat başı deepend değiştiriyorum 10 gün sürüyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Stardust1 Reyna Anladım benim günü azaldı sadece ilk günler yine kanama yoğun sayılabilir son günlere doğru baya azalıyor, bilgisi olan çıkar belki bende bilemedim 🤷🏼♀️
Reyna Handeasel keske 1 kerelik bende öyle olsam 😂 2 senedir böyle olunca pis kan gitmiyormus gibi hissediyorum
minikMarquez Reyna bende de aynı durum mevcut ne kadar numara alsam iptal oluyor bende de aynı durum sezeryan oldum ondan mıdır bilemem ama hiç yoğun adet olmuyorum kısa süre oluyor ağrılı geçiyor benim ama